.B. .L. .O. .G. .A. .J. .I. .M. .A. .Z.

|Politik... | Isu Semasa... | Merapu... | Macam-macam ada... | bukan sekadar blog... |

Posted by ajimaz 0 ulasan

Tanggal 19 Jun 08 tepat jam 12.30 malam aku telah berjaya membuat blog aku sendiri.Yahoooooooo!AKU telah bejaya nampaknye..........walaupun aku tak pandai menulis. Sekarang satu dunia boleh dengar berita mengarut aku. Kalo ko orang x suka x apela........ sbb ini blog aku. Aku punye sukala ape aku nak tulis.

Aaaaaaa sekarang minyak dah naik giler baban, padan muka aku. Gaji x naik-naik GAK!!!! Apela malang nasib rakyat, sudah jatuh ditimpa tangga. 2laaaa dulu masa mengundi xberingat! Jaga-jaga dengo citer bulan Ogos subsidi minyak dah xder. Aaaaaa betambah malang la nasib akuuuuuuu.

Ape nak jadi ape nak jadi, sampai bila kite nak begini?

K la itu saja untuk ari ini. Sok kite jumpa lagi dengan cerita yang lebih sensasi. TUNGGUUUUUUUUU!!!!!!!!!

Categories: , ,

0 Responses

Subscribe to My Blog

Subscribe Here